|
 |
-
Sklep Internetowy on-line www.tzill.pl zwany w dalszej części Sklepem, jest własnością firmy
KOKS-BUD
ul. Wyzwolenia 1
96-200 Rawa Mazowiecka
NIP: 835-146-42-55
-
Przyjmowaniem, potwierdzaniem oraz realizacją zamówień złożonych przez Klienta zajmuje się firma Koks-Bud zwany w dalszej części Administratorem.
-
Klient może zamawiać tylko te produkty, które w czasie składania zamówienia znajdują się w asortymencie Sklepu.
-
Sklep zastrzega sobie możliwość wycofania poszczególnych produktów ze sprzedaży.
-
Ceny wszystkich produktów znajdujących się w sklepie są cenami brutto i podane są w złotych polskich.
-
Sklep realizuje zamówienia na terenie Polski.
-
Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia będą potwierdzane przez Administratora najpóźniej po trzech dniach roboczych od dnia złożenia zamówienia.
-
Cennik nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Art.66 par.1 Kodeksu Cywilnego.
-
Dane osobowe, które podaje Klient (imię i nazwisko, adres, numer telefonu, adres e-mailowy) traktujemy jako informacje w najwyższym stopniu poufności i nikt z zewnątrz nie ma do nich dostępu, nie są one udostępniane żadnym osobom trzecim, firmom ani organizacjom.
-
Konsument wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb zawarcia i realizacji umowy w ramach sklepu internetowego www.tzill.pl
-
Zgodnie z wymogami Ustawy o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29 pażdziernika 1997 r. każdy z Państwa ma prawo do wglądu do swoich danych oraz ich poprawienia, a także prawo do zaprzestania ich przetwarzania, co należy zgłosić w formie pisemnej/mailowej.
Procedura składania, potwierdzania i realizacji zamówień:
Chcąc złożyć zamówienie w Sklepie, Klient powinien postępować według poniższej procedury:
-
zarejestrować się w Sklepie;
-
zalogować się w Sklepie, używając w tym celu adresu e-mail oraz hasła;
-
wybrać odpowiedni produkt oraz wpisać żądaną ilość w koszyku klienta (nastepnie aktualizować koszyk);
-
wybrać sposób dostawy oraz zapłaty za zamówienie;
-
złożyć zamówienie na wybrany towar - tylko kompletne i prawidłowo wypełnione zamówienia będą realizowane;
-
oczekiwać na potwierdzenie pocztą elektroniczną przekazania zamówienia do realizacji.
W przypadku jakichkolwiek nieprawidłowości w złożonym przez Klienta zamówieniu, nie nastąpi jego potwierdzenie przez Administratora. Klient podczas rejestracji w Sklepie jest zobowiązany do podania adresu e-mail, pod którym możliwe będzie potwierdzenie przez Administratora złożonego zamówienia oraz numeru telefonu kontaktowego wraz z numerem kierunkowym.
Termin realizacji zamówionych przez Klienta produktów wynosi maksymalnie 14 dni roboczych. Zwykle czas kompletacji zamówienia nie przekracza 4 dni roboczych oraz 1-2 dni roboczych na dostawę.
Wysyłka zamówionego towaru i forma płatności
-
Zamówienie realizujemy za pośrednictwem firmy kurierskiej "DPD".
-
Koszt dostawy - 20,00 PLN netto za przesyłkę do 30 kg.
-
Za zamówiony towar zapłacicie Państwo kurierowi przy odbiorze.
-
Do kosztów zamówienia doliczamy koszt pobrania w wysokości 8,00 zł netto.
Postanowienia końcowe:
-
Znaki towarowe, handlowe, nazwy producentów i firm zostały wykorzystane na stronach Sklepu wyłącznie w charakterze informacyjnym i stanowią własność ich prawnych właścicieli.
-
Sprzedawcy przysługuje prawo do zmiany niniejszego regulaminu.
-
Umowy w naszym sklepie zawierane są zgodnie z Dziennikiem Ustaw nr 22 z dnia 31 marca 2000r. poz. 271
-
W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy Kodeksu Cywilnego.
Kontakt:
W przypadku jakichkolwiek wątpliwości dotyczących Twojego zamówienia możesz się z nami skontaktować poprzez adres e-mail: tzill@tzill.pl lub telefonicznie pod numerem telefonu: 509 061 620.
Wysyłka i zwroty
-
Zgodnie z obowiązującymi przepisami istnieje możliwość odesłania towaru w ciągu 10 dni, od daty jego otrzymania (decyduje data nadania listu przewozowego). Po tym terminie nie ma możliwości odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży.
-
Zwrotom nie podlegają: towary noszące ślady używania oraz towary mające zniszczone oryginalne opakowanie. Koszt dostawy jednak nie podlega zwrotowi, a towar jest odsyłany na Państwa koszt. Bez względu na okoliczności, żadne przesyłki "za pobraniem" nie będą przyjmowane.
-
Do przesyłki zawierającej zwracane produkty wymagane jest dołączenie oryginału paragonu lub faktury.
Ważne
Informujemy, że jeżeli zdarzy się, że nie odbierzesz paczki z zamówionym przez siebie towarem (np. minie termin odebrania przesyłki, zrezygnujesz z zamówienia), przy następnym zamówieniu będziemy wymagali od Ciebie telefonicznego potwierdzenia złożonego zamówienia.
Ze względu na poniesione koszty związane z zakupem towaru i stracony czas nie przewidujemy współpracy z klientami, którzy nie odebrali dwóch kolejnych zamawianych przez siebie przesyłek.
Reklamacje z tytułu uszkodzenia przesyłki podczas transportu
W przypadku, gdy opakowanie, w którym dostarczono przesyłkę nosi znamiona uszkodzenia lub prób otwierania należy w obecności osoby dostarczającej (kuriera) sporządzić protokół szkody nie przyjmując towaru. Reklamacje zostaną uwzględnione tylko na podstawie w/w protokołu szkody.
|
|
|